Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Woof & Moo’s Unique

Woof & Moo’s Unique is de naam van het gehele bedrijf waar diensten en activiteiten onder vallen. 

Woof & Moo’s Unique is geregistreerd bij Kamer van Koophandel onder het nummer: 92608493

Artikel 1: Definities

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

Woof & Moo’s Unique: Het gehele bedrijf 

Dienstverlener: De rechtspersoon op welke diensten op het gebied van diensten, activiteiten of aanverwante werkzaamheden aanbiedt.

Overeenkomst: Elke afspraak tussen dienstverlener en klant en tot het verlenen van diensten, activiteiten en producten door de dienstverlener ten behoeve van de klant.

Klant: De persoon (of verzorger van dier of ouder/verzorger kind) die deelneemt aan diensten/activiteiten

Artikel 2: Toepasselijkheid van deze voorwaarden

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten, opdrachtbevestigingen, activiteiten, overeenkomsten, aanbiedingen en facturen waarbij door de dienstverlener diensten, activiteiten en/of producten worden aangeboden of geleverd.

  2. De algemene voorwaarden zijn eveneens van toepassing op iedere overeenkomst waarbij de uitvoering door dienstverlener derden wordt betrokken.

  3. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig, indien en voor zover zij schriftelijk tussen dienstverlener en klant zijn overeengekomen.

Artikel 3: Totstandkoming overeenkomst

  1. Aanmelding: 

Diensten: Aanmelden voor een dienst kan via het inschrijfformulier en/of via e-mail. Via de mail krijgt u vervolgens gegevens toegestuurd die u op alle gemak kunt invullen. Als u deze volledig heeft ingevuld, kunt u deze retourneren via de e-mail en kunnen we indien nodig nog naar aanleiding hiervan kijken wat passend is voor uw dier tijdens een behandeling. Heeft u de ingevulde gegevens gestuurd, dan houdt het in dat vanaf dat moment een overeenkomst start.

Activiteiten: Aanmelden kan via het inschrijfformulier, mail of door een bericht achter te laten. Vervolgens neem ik contact met u op voor de beschikbare data waarop de activiteit te plannen is. Ok kun je je aanmelden in openstaande data’s. 

  • Duur overeenkomst: 

Diensten: Het is van te voren lastig in te schatten hoeveel behandelingen u, uw dier of uw kind nodig heeft, u ben hier vrij in. 

Activiteiten: Iedere activiteit bestaat uit een keer. U kunt wel meerdere keren een activiteit boeken.

  • Optimale overeenkomst: 

Diensten: Voor optimale levering van diensten is het van belang dat de dienstverlener in bezit is van alle relevante informatie, hier is de klant verantwoordelijk voor. U bent ook bereid om samen met jezelf, uw dier of uw kind te werken aan een betere verbinding en het kan zijn dat er meerdere behandelingen nodig zijn voor beter resultaat.

Activiteiten: Voor een optimale activiteit is het belangrijk dat u altijd de aanwijzingen opvolgt van de begeleider en dat u veilig handelt/omgaat met mens, dier en spullen. 

Artikel 4: Uitvoering van de overeenkomst

  1. Diensten: Diensten worden op de afgesproken datum en tijd uitgevoerd. Of bij PDF verslagen in de tijd die ik vrij heb.

  2. Doel: Het bereiken van het beoogde doel valt niet te garanderen en ligt uiteindelijk zelf in de handen van u, u als begeleider van het dier en u als verzorger/ouder van het kind. 

  • Activiteit: 

Mediteren bij de koeien: Allereerst vindt er een uitleg plaats, vervolgens kunnen we de koeien achter een draad aaien en gaan we erna een meditatiesessie in. 

Artikel 5: Geheimhouding en privacy

  1. Privacy: Woof&Moo’s Unique heeft een geheimhoudingsplicht ten aanzien van de inhoud van de diensten, activiteiten, bestellingen en jouw gegevens. Voor eventueel overleg met derden (dierenartsen, ouders, dokters, etc.) wordt altijd toestemming gevraagd aan de klant of desbetreffende verzorgers. 

De dienstverlener heeft een geheimhoudingsplicht ten aanzien van jouw persoonlijke gegevens voor diensten, activiteiten, verzendingen en diverse.

De klant heeft ook een geheimhoudingsplicht met de uitgevoerde diensten en activiteiten met betrekking tot privacy van Woof & Moo’s Unique.

Artikel 6: Intellectuele eigendom

  1. Locatie: De diensten, activiteiten en ophalen op afspraak vinden plaats op mijn privéterrein. Deze locatie is alleen te bezoeken na een gemaakte afspraak. Het is niet toegestaan om zonder toestemming van de eigenaar de locatie te betreden. 

  • Hulpmiddelen: Tijdens diensten en activiteiten kunnen verschillende hulpmiddelen worden ingezet om tijdens een behandeling of opdracht te gebruiken. Je dient hier altijd voorzichtig mee om te gaan en respect voor te hebben. Mocht je iets kapot maken of beschadigen kunnen deze kosten op jou gehaald worden en ben jij hier verantwoordelijk voor.

  • Koe en Hond: Tijdens de activiteiten zijn koeien en/of honden aanwezig. Deze dieren dien je altijd rustig, voorzichtig en met respect te behandelen. Je dient ook nooit de koeienweide in te gaan en achter het dier te staan of lopen. Mocht dit niet het geval zijn, grijp ik meteen in en zal de activiteit worden beëindigd. Ik let op de veiligheid van mens en dier, maar je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid met betrekking tot de dieren, activiteit en dienst. We gaan tijdens een activiteit niet tussen de koeien in, we blijven achter een draad.

  • Kleding: Je mag zelf kiezen welke kleding je aan doet tijdens een activiteit/diens. Het is echter aan te raden om altijd comfortabele kleding aan te doen en eventueel kleding die vies mogen worden als de sessie in de buitenlucht plaatsvindt. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade aan kleding, spullen of jezelf.  

Artikel 7: Prijzen en aanbiedingen 

  1. Prijzen en aanbiedingen: Prijzen en aanbiedingen van Woof & Moo’s Unique zijn gebaseerd op informatie die door de opdrachtgever is verstrekt.

Alle prijzen en aanbiedingen zijn vrijblijvend, herroepbaar en kan ten alle tijden wijzigen, tenzij in het aanbod anders is aangegeven.

    1. Btw: Alle prijzen en aanbiedingen worden in euro’s gehanteerd. Wegens de KOR is er een vrijstelling van btw van toepassing.

  • Cadeaubon: Onze cadeaubonnen hebben een geldigheid van een jaar. Na dit jaar vervalt de geldigheid van de bon. Onze cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.

Artikel 8: Betaling

  1. Betaling: Alle prijzen zijn in euro’s. 

Iedere betaling van een dienst dient binnen 7 dagen na factuurdatum betaald te zijn. 

Activiteiten/diensten op locatie dienen contant betaald te worden. 

Voor de verzending van producten dient de betaling vooraf voldaan te zijn. Na de betaling wordt het verzendlabel aangemaakt en ontvang je per e-mail een track&trace. 

Mocht u binnen deze 7 dagen niet betalen dan wordt er een betalingsherinnering gestuurd waarbij wordt herrinnerd dat de betaling vandaag verloopt en dient u deze binnen een dag te betalen. Mocht dit niet het geval zijn dan heeft Woof & Moo’s Unique het recht om uiteindelijk hulp van een incassobureau inschakelen. 

Artikel 9: Aansprakelijkheid

  1. Aansprakelijkheid tijdens activiteiten: Tijdens de activiteiten wordt veiligheid van mens en dier waarborgen. Activiteiten vinden plaats naast de koeien in een afgezet stukje. De klant dient tijdens de activiteit nooit de koeienweide te betreden en achter een koe te staan en/of lopen, de koe dien je ook altijd van voren te benaderen. Verder dient de klant altijd rustig en veilig met de koe en met de spullen om te gaan. Mocht dit niet het geval zijn, stoppen we de activiteit. Ook schade die ooit door de koe veroorzaakt zijn kunnen niet verhaald worden bij Woof&Moo’s Unique, u bent hier zelf verantwoordelijk voor. We gaan tijdens activiteiten niet tussen de koeien in en zullen achter een draad met de koeien in contact komen. 

Woof&Moo’s Unique kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan (uw) dier en klant, goederen of derden. 

  1. Aansprakelijkheid tijdens diensten: Alle diensten van Woof & Moo’s Unique geschieden op basis van het eigen risico van de klant. Woof & Moo’s Unique kan niet aansprakelijk zijn voor enige schade, vervolgschade van welke aard dan ook. Woof & Moo’s Unique gebruikt alleen essentiële oliën en bach bloesems van hoge kwaliteit. Het kan voorkomen dat een dier of mens niet goed reageert of een allergische reactie krijgt. Woof & Moo’s Unique kan dit niet van tevoren weten en kan dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen. Woof & Moo’s Unique is niet aansprakelijk voor klachten die zich voordoen tijdens en/of na een behandeling, aangezien redelijkerwijs kan worden aangenomen dat dit onmogelijk het gevolg kan zijn van de behandeling. Woof & Moo’s Unique is niet aansprakelijk voor gedragsveranderingen en/of andere problemen bij het dier en/of mens die na behandeling tot uiting komen. Woof & Moo’s Unique is niet aansprakelijk voor schade en/of allergische reacties door gegeven adviezen.

Ik vervang nooit een dierenarts en/of (medische) dokter.

  • Schade: Mocht (uw) dier of klant schade hebben gemaakt aan hulpmiddelen of de koe dan is de klant hier verantwoordelijk voor en kan eventuele schade op de klant verhaald worden.

Artikel 10: Annuleringsvoorwaarden

  1. Afmelding of ziekte: Bij verhindering of door ziekte dient u dit schriftelijk door te geven.

Tot een week voor de afspraak kunt u deze kosteloos annuleren. Binnen 7 dagen tot 48 uur voor de afspraak kunt u de afspraak kosteloos verplaatsen. Bij niet of binnen 48-uur annuleren van de afspraak wordt het volledige bedrag van de dienst/activiteit geteld en krijgt u geen geld terug. Afmelden dient schriftelijk te gebeuren, per Whatsapp of e-mail. 

Indien ik uw volledige gegevens voor een dienst heb ontvangen en u hierbij hebt gekozen voor een PDF verslag (die wordt gedaan in mijn eigen tijd) en hierna de afspraak annuleert worden 50% van de kosten van het consult in rekening gebracht, mits ik het consult nog niet heb uitgevoerd anders worden de volledige kosten in rekening gebracht. 

Annulering door dienstverlener: Bij verhindering of door ziekte vanuit de dienstverlener, neemt de dienstverlener zo snel mogelijk contact met u op om de afspraak te verplaatsen. 

De activiteit kan niet plaatsvinden als het regent, dan wordt de activiteit vanuit mij verplaatst (dit kan op de dag zelf nog gebeuren) en dan neem ik zo snel mogelijk contact met u op en om het maken van een nieuwe afspraak.

Artikel 11: Belangerijk

Ik vervang nooit een dokter en/of dierenarts!

Woof&Moo’s Unique is niet verantwoordelijk voor eventuele schade/(nadelige) gevolgen aan u, uw dier(en) en/of uw kind(eren).

  • De dienstverlener dient altijd op de hoogte te zijn van alles omtrent u, uw dier, uw kind

  • Diensten die ik online doe, hoeft u niet voor thuis te zijn, soms is dit wel fijner

Artikel 12: Overmacht

Indien Woof & Moo’s Unique haar verplichtingen uit de overeenkomst niet, niet tijdig of niet behoorlijk kan nakomen ten gevolge van een oorzaak die haar niet kan worden toegerekend, worden de verplichtingen van Woof & Moo’s Unique opgeschort tot het moment waarop zij in staat is die verplichtingen alsnog na te komen. 

Artikel 13: Geschillen

  1. Klachten: We streven ernaar om onze kwaliteit en veiligheid waar te borgen. Mocht u toch een opmerking of klacht hebben, kunt u contact met ons opnemen. U kunt dit ten alle tijden met ons bespreken en dan proberen we samen een oplossing te vinden.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing sinds: 

11-01-2024